حقيقتا مصر تنزف دما..
.gif)
.gif)
.gif)
حقيقتا مصر تنزف دما..





انا عايز افترض مع حضرتك فرض غير منطقى
نفترض ان البنت ديه رقاصه ونازله تعتصم فى الميدان او فى القصر العينى او اى ان كان ونفترض ان خالد سعيد كان فعلا معاه حشيش ونفترض ان اللى اتقتلوا بماسبيروا كانوا بيضربوا الجيش بالطوب .. كل ده طبعا افتراضات
هل ده يساوى ان الناس ديه تتعامل بالطريقه ديه وده يكون الحكم عليهم من غير محاكمه ؟!!!!!!!!
med_amir شَكر





انا شوفت الفيديو ده اول امبارح بالليل متأخر فعلا معرفتش انام خالص
امنيتى فى اللحظه ديه فعلا انى كنت ابقى بلطجى بجد كنت ساعتها هاطلع انا واصحابى اللى اكيد بلطجيه زى ونروحلهم وساعتها هانعرف نتعامل معاهم بطريقتهم
مش عارف فى امل نغيرها من غير ما تغيرنا ؟!!!!!
.gif)
.gif)
.gif)
انا قولت قبل كده انى مش مع المجلس الزفت فى تعامله مع المتظاهرين
وهوالسبب فى تباطىء عمليه الحكم على النظام السابق
وده السبب الرئيسى ورا كل اللى بيحصلنا
ولاخر مره لازم نفرق بين الجيش المصرى وبين المجلس العسكرى
وده اخر رد لليا فى الموضوع
وبالنسبه للى طلعت دكتوره ربنا يوفقها وتعرف تاخد حقها
من المجلس العسكرى





m allam
كده يبقى كلامنا بيكمل بعضه يا استاذى واسف لو اختلفنا شويه
بس فى النهايه الاختلاف فى الرأى لا يفسد للود قضيه
لانى فعلا بحترم حضرتك جدا
.gif)
.gif)
.gif)
ahmed el masry شَكر
المفضلات