m allam
كده يبقى كلامنا بيكمل بعضه يا استاذى واسف لو اختلفنا شويه
بس فى النهايه الاختلاف فى الرأى لا يفسد للود قضيه
لانى فعلا بحترم حضرتك جدا





m allam
كده يبقى كلامنا بيكمل بعضه يا استاذى واسف لو اختلفنا شويه
بس فى النهايه الاختلاف فى الرأى لا يفسد للود قضيه
لانى فعلا بحترم حضرتك جدا
.gif)
.gif)
.gif)
ahmed el masry شَكر
المفضلات