اخى الكريم انا راحت عند واحد معر ف البوكس اول نا شتريتة وبعدين جربتة عندة لقيتة شغال وبيدخل على الابديت





اخى الكريم انا راحت عند واحد معر ف البوكس اول نا شتريتة وبعدين جربتة عندة لقيتة شغال وبيدخل على الابديت


يا اخ ارفع لنا صور المشكل باش نفهمك اكثر . والله انا ما فهمت المشكل ايه عندك بالضبط .
هناك طريقة تسطيب لكن مش نضامية حتنجح معاك وين تخرج واجهة تسطيب الدرايفر اديها لمسا ر driver الذي نتج عن فك الضغط للتحديث وكل ما تخرج الواجهة اديها لخيار من الخيارات الاربعة (4in1_CableDriver@csca_modem_drivers_oneport@Smartphone_Drivers@eGate_Driver)وفي كل مرة جرب الي ان يتم تعريف الخيارات . عذرا علي هذه الاجابة الغير نضامية لكن هذه الطريقة التي سطبت بها السيتول اول ما اشتريته.






استاز اشكوزا انا هغير الكموبتر طيب هروح لكموبتر البيت قلى خطوات التعريف بالترتيب بالللة عليك ومعلش انا تبعتك معاة انتى والاخ0وة بسى انا فى مكان بيعد عت اصحابى الى زى حضورتكم المحترمين


يا اخي هل جربت اللي قتلك عليه. اذا كان مازال المشكل اخبرنا فنحن معك الي غاية الاستمتاع بالعمل على السيتول





الحمد اللة اتحلت المشكلة وبجد احنا فى منتدى الايسعنى الا اشكر ولامتان للكل المشرفيت وكل الاخوة الاعضاء





معلش انا تعبتكم شوية بس المشاركة هتكون مرجع للك الاخوة فى المنتدى بشكركم مرة تانية

الف الف مبروك وشكرا للشباب علي المتابعة
المفضلات