على فكرة أنا مش بهزر الخدمة كانت شغالة لحد وقت قريب
ولكن لما الشركةنزلتها بفلوس طبعا وقفت الخدمة اللي أنا كنت موفرهلكم





على فكرة أنا مش بهزر الخدمة كانت شغالة لحد وقت قريب
ولكن لما الشركةنزلتها بفلوس طبعا وقفت الخدمة اللي أنا كنت موفرهلكم
اللهم ارزقنا رزقا حلال وبارك لنا فيه


هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههاى
حب لاخيك كما تحب لنفسك



هجرب واشوووووووووووووووف



علي فكره انت بتهزر يا عم الحاج




تستاهل الشكر من الجميع
.gif)
.gif)
.gif)
ايه رايكو
اللى عاوز يشترك فى الخدمه
يتصل بـ
(012)
اللهم إني ظلمت نفسي ظلماً كثيراً، ولا يغفر الذنوب إلا أنت. فاغفر لي مغفرةً من عندك، وارحمني إنك أنت الغفور الرحيم
جيم فلاش = هوستينج العرب




شكرا على الموضوع




صباح الاشتغلات ههههههههههههه
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
انا صدق وكان الموقع معاة قمر صناعى وتتبع للشرايح
المفضلات