قائمة الاعضاء المشار اليهم

صفحة 2 من 3 الأولىالأولى 123 الأخيرةالأخيرة
النتائج 11 إلى 20 من 24

الموضوع: لمن اراد ان يشتري دونكل bst

  1. #11
    .: مراقب أقسام البوكسات والبرامج المحمية :.
    الصورة الرمزية hamada yousri

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Dec 2008
    الدولة
    مصر / المنصورة
    العمر
    46
    Phone
    Realme 7 pro
    المشاركات
    11,938
    الشَكر (المُعطى)
    7763
    الشَكر (المُستلَم)
    13227
    الإعجاب (المُعطى)
    11672
    الإعجاب (المُستلَم)
    1601
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    1765 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    4733

    افتراضي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة seakrokram مشاهدة المشاركة

    ايه الفيرجن الي مكتوب على القطعة V1.1 ؟
    اذا كانت V1.1 فانها لاتحتاج المقاومة
    مش مكتوب علية أى فيرجن خالص نا دورت كويس

  2. الشَكر JADO, samba316 شَكر

  3. تاريخ التسجيل
    Always
    الدولة
    Advertising world
    العمر
    2010
    المشاركات
    Many
  4. #12
    .: جيماوي متالق :.
    الصورة الرمزية samba316

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Jun 2007
    الدولة
    مصر
    Phone
    nokia
    المشاركات
    1,376
    الشَكر (المُعطى)
    3512
    الشَكر (المُستلَم)
    1117
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    15
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    116 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    61
    سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

  5. الشَكر abo anas شَكر
  6. #13
    .: جيماوي رائع :.

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Jan 2013
    الدولة
    المغرب
    المشاركات
    1,053
    الشَكر (المُعطى)
    2
    الشَكر (المُستلَم)
    501
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    62
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    87

    افتراضي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة seakrokram مشاهدة المشاركة

    لايحتاج يعمل 100%
    الحمد لله انا عندي الفيرجن v1.1 جزاك الله خيرا اخي.

  7. الشَكر abo anas شَكر
  8. #14
    .: جيماوي رائع :.

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Jan 2013
    الدولة
    المغرب
    المشاركات
    1,053
    الشَكر (المُعطى)
    2
    الشَكر (المُستلَم)
    501
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    62
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    87

    افتراضي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hamada yousri مشاهدة المشاركة
    مش مكتوب علية أى فيرجن خالص نا دورت كويس
    لا مكتوب على البوكس من الخلف وليس على الدونكل وبجانبه تاريخ الاصدار ابحث جيدا من الخلف.

  9. الشَكر seakrokram شَكر
  10. #15
    .: مراقب أقسام البوكسات والبرامج المحمية :.
    الصورة الرمزية hamada yousri

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Dec 2008
    الدولة
    مصر / المنصورة
    العمر
    46
    Phone
    Realme 7 pro
    المشاركات
    11,938
    الشَكر (المُعطى)
    7763
    الشَكر (المُستلَم)
    13227
    الإعجاب (المُعطى)
    11672
    الإعجاب (المُستلَم)
    1601
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    1765 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    4733

    افتراضي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة se-bt مشاهدة المشاركة
    لا مكتوب على البوكس من الخلف وليس على الدونكل وبجانبه تاريخ الاصدار ابحث جيدا من الخلف.
    مش مكتوب ودى صورة للبوكس
    المصغرات المرفقة المصغرات المرفقة IMG_20150916_161522.jpg‏   IMG_20150916_161533.jpg‏  

  11. #16
    .: جيماوي رائع :.

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Jan 2013
    الدولة
    المغرب
    المشاركات
    1,053
    الشَكر (المُعطى)
    2
    الشَكر (المُستلَم)
    501
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    62
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    87

    افتراضي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة seakrokram مشاهدة المشاركة

    لايحتاج يعمل 100%
    اخي انت تقول هذا الفيرجن لايحتاج المقاومة لاكن الاخ حسام يقول تحتاج في احد المشاركات ارجو من الاخوة التوضيح من فضلكم .....حل مشكلة الbst بوكس على اصدارات 4.4.2 الخاصة بكابل uart











  12. الشَكر Artyom شَكر
  13. #17
    .: مراقب أقسام البوكسات والبرامج المحمية :.
    الصورة الرمزية hamada yousri

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Dec 2008
    الدولة
    مصر / المنصورة
    العمر
    46
    Phone
    Realme 7 pro
    المشاركات
    11,938
    الشَكر (المُعطى)
    7763
    الشَكر (المُستلَم)
    13227
    الإعجاب (المُعطى)
    11672
    الإعجاب (المُستلَم)
    1601
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    1765 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    4733

    افتراضي

    عندى استفسار بخصوص الكابلات المرفقة مع البوكس نا اشتريت البوكس ومعاة 3 كابلات uart وكابل usbوكابل أيفون بس شفت صورة للبوكس على السبورت فيها كابل صغير اوى زى الصورة المرفقة دى عاوز أعرف الكابل دا اسمو أى وماهى وظيفتة وبيكون موجود مع كل البوكسات ولا لاء
    المصغرات المرفقة المصغرات المرفقة 2013101301852699.jpg‏  

  14. #18
    عضو موقوف بسبب التشهير بفريق الجيم فلاش , وسرقة الحسابات الخاصه بهم
    اسم المحل
    المصري

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    May 2012
    الدولة
    مصر
    Sonork
    100.1671602
    Phone
    HTC One M9
    المشاركات
    12,700
    الشَكر (المُعطى)
    16952
    الشَكر (المُستلَم)
    27776
    الإعجاب (المُعطى)
    97
    الإعجاب (المُستلَم)
    264
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    171 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    0

    افتراضي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hamada yousri مشاهدة المشاركة
    عندى استفسار بخصوص الكابلات المرفقة مع البوكس نا اشتريت البوكس ومعاة 3 كابلات uart وكابل usbوكابل أيفون بس شفت صورة للبوكس على السبورت فيها كابل صغير اوى زى الصورة المرفقة دى عاوز أعرف الكابل دا اسمو أى وماهى وظيفتة وبيكون موجود مع كل البوكسات ولا لاء
    الكبل اللي بتقول علية كبل ايفون ليس ايفون ياصديقي
    هو كابل للجلاكسي تاب
    اما الكبلات الصغيره فهي الخاصة بكتابة الايمي وتصليح الشبكة وغيره.
    اما القطعه الصغيره اللي بتسال عليها هي قطعة jig الخاصة بدخول الجهاز لوضع الدونلود
    يعني لو الجهاز به مشكلة في الازرار او غيره القطعه دي بتركبها في الجهاز وهو مطفي بيدخل علي وضع الدونلود تلقائي

  15. #19
    .: مراقب أقسام البوكسات والبرامج المحمية :.
    الصورة الرمزية hamada yousri

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Dec 2008
    الدولة
    مصر / المنصورة
    العمر
    46
    Phone
    Realme 7 pro
    المشاركات
    11,938
    الشَكر (المُعطى)
    7763
    الشَكر (المُستلَم)
    13227
    الإعجاب (المُعطى)
    11672
    الإعجاب (المُستلَم)
    1601
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    1765 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    4733

    افتراضي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة HaMdY_GeM_FlAsH مشاهدة المشاركة

    الكبل اللي بتقول علية كبل ايفون ليس ايفون ياصديقي
    هو كابل للجلاكسي تاب
    اما الكبلات الصغيره فهي الخاصة بكتابة الايمي وتصليح الشبكة وغيره.
    اما القطعه الصغيره اللي بتسال عليها هي قطعة jig الخاصة بدخول الجهاز لوضع الدونلود
    يعني لو الجهاز به مشكلة في الازرار او غيره القطعه دي بتركبها في الجهاز وهو مطفي بيدخل علي وضع الدونلود تلقائي
    تمام يابوب القطعة دى المفروض بتكون موجودة مع البوكس ولا لاء أنا اشتريت البوكس من اسبوع بس القطعة مش معاة ؟

  16. #20
    عضو موقوف بسبب التشهير بفريق الجيم فلاش , وسرقة الحسابات الخاصه بهم
    اسم المحل
    المصري

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    May 2012
    الدولة
    مصر
    Sonork
    100.1671602
    Phone
    HTC One M9
    المشاركات
    12,700
    الشَكر (المُعطى)
    16952
    الشَكر (المُستلَم)
    27776
    الإعجاب (المُعطى)
    97
    الإعجاب (المُستلَم)
    264
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    171 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    0

    افتراضي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hamada yousri مشاهدة المشاركة
    تمام يابوب القطعة دى المفروض بتكون موجودة مع البوكس ولا لاء أنا اشتريت البوكس من اسبوع بس القطعة مش معاة ؟
    ايوه لازم تكون معاه انا اشتريته وكانت معاه

  17. الشَكر hamada yousri شَكر
صفحة 2 من 3 الأولىالأولى 123 الأخيرةالأخيرة

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •