الواجهة الحمد لله نزلت معايا تمام بس عندما احاول اغلاق الواجهة بتهنج معايا بس لمل اسحب وصلة اليواس بي من ع البوكس الواجهة بتغلق ارجو الحل


الواجهة الحمد لله نزلت معايا تمام بس عندما احاول اغلاق الواجهة بتهنج معايا بس لمل اسحب وصلة اليواس بي من ع البوكس الواجهة بتغلق ارجو الحل


غير منفذ usb مع الكابل
أمير
للصيانة الموبيل والكمبيوتر
سوفت وير هارد وير

المفضلات