k1000 طوارىء على الخطين
ما الحل فى حل ولا الفلاشة المعالجة لكن هذه الفلاشة بتشغل شىء وتلغى شىء آخر
ما الحل
ممكن حل


k1000 طوارىء على الخطين
ما الحل فى حل ولا الفلاشة المعالجة لكن هذه الفلاشة بتشغل شىء وتلغى شىء آخر
ما الحل
ممكن حل



الحل الوحيد المتاح حاليا بالفلاشة المعالجة اللى بتلغى البلوتوث



اخى الكريم كلام اخونا باسم صحيح ولاكن يوجد حل اخر هو كتابة سريل من جديد للجهاز وانشاء الله العيب هيتحل عن تجربه


لا حضرتك انا وجدت فلاشة معالجة للطوارىء للk100
ولكن بتلغى البلوتوث
والحمد لله الجهاز اشتغل تمام
بارك الله فيكم
WALLID ITALI شَكر




فلش بالفلاشه دى وانشاء الله هيشتغل معاك مجرب
http://www.4shared.com/file/gQh9zZhZ/k1000-good-pt-by_el_fnan-gsm.htm
WALLID ITALI شَكر



اين الرابط



تم تعديل الرابط
من هنا
المفضلات