اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بسمة الحياة مشاهدة المشاركة
دمك خفيف أووووووووي يا ميدوا ما نتحرمش منك و لا من ردودك إلي تفتح القلب ، شكرا على المرور و على الدعم أنت دايما منور صفحاتي و منور المنتدى كلوا .

أختك خلود - بسمة الحياة

ثوكلان
Tweety Bird 4