المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بسمة الحياة [/RIGHT] يا خبر أبيض لحقت تنسى خطيبت ابنك ههههههههههههههههه آآآآآآآآآآه لا ما نسيتش الولد موجود ولا يهمك
http://www.gem-flash.com/vb/picture....pictureid=1119
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Abu Ahmed_GSM آآآآآآآآآآه لا ما نسيتش الولد موجود ولا يهمك ربنا يخليهولك و يتربى في عزّك إن شاء الله .
عرض سحابة الكلمة الدلالية
قوانين المنتدى
المفضلات