أخي ماتشطب ولاشي في setting واستعمل مخرج الكوم واعمل unlock
ماتم فك الشفرة
قم بعمل upgrade للهاتف إلىcid52 بوضع الملف الموجود في المرفقات في misc file واعمل write ****** مع تشطيب signed modeوقم بتفليش الهاتف بفلاشة cid52
وبعد العملية نكمل مع فك الشفرة




.gif)



المفضلات