قائمة الاعضاء المشار اليهم

النتائج 1 إلى 10 من 14

الموضوع: المساعدة اذا امكن

مشاهدة المواضيع

المشاركة السابقة المشاركة السابقة   المشاركة التالية المشاركة التالية
  1. #8
    صديق المنتدى
    الصورة الرمزية s.a.s.a

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Mar 2008
    الدولة
    قنا
    العمر
    42
    Sonork
    100.1590739
    Phone
    iphone 6
    المشاركات
    4,153
    الشَكر (المُعطى)
    10333
    الشَكر (المُستلَم)
    14288
    الإعجاب (المُعطى)
    3
    الإعجاب (المُستلَم)
    3
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    1 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    943 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    317

    افتراضي رد: المساعدة اذا امكن

    على فكرة انا المشكلة دى بتحصل معايا على طول لغاية هذة اللحظةاللى بكتب ردى فيها ودى نتيجة ان الجهاز مش بيدخل لوكال مود ولا تست مود بس الجهاز بيشتغل عادى فى الاخر

    بص ياصاحبى فلش الجهاز بنفس الوضع بس مع تغير الفيرجن الى فيرجن 5.71 او 5.53
    وبعد ما يخلص السوفت هايدلك فى الاخر Failed! Aborting!

    ماتقلقش حط البطارية فى الجهاز وهتلاقى الجهاز اشتغل باذن الله

    بعد الجهاز ما يفتح ادخل واعملة استعادة ظبط مصنع من الجهاز لازم علشان الجهاز مايفصلاش معاك فى النغمات

    ودة لينك للفلاشة فيرجن 5.71

    http://www.4shared.com/file/158083705/ef71f275/1208__rh-105_v0571__AR.html


    معلومة دة لو الجهاز كان محتاج سوفت فقط ممكن تكون مشكلة الجهاز هارد

    اتمنى اكون افدتك بالتوفيق

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •