على فكرة انا المشكلة دى بتحصل معايا على طول لغاية هذة اللحظةاللى بكتب ردى فيها ودى نتيجة ان الجهاز مش بيدخل لوكال مود ولا تست مود بس الجهاز بيشتغل عادى فى الاخر
بص ياصاحبى فلش الجهاز بنفس الوضع بس مع تغير الفيرجن الى فيرجن 5.71 او 5.53
وبعد ما يخلص السوفت هايدلك فى الاخر Failed! Aborting!
ماتقلقش حط البطارية فى الجهاز وهتلاقى الجهاز اشتغل باذن الله
بعد الجهاز ما يفتح ادخل واعملة استعادة ظبط مصنع من الجهاز لازم علشان الجهاز مايفصلاش معاك فى النغمات
ودة لينك للفلاشة فيرجن 5.71
http://www.4shared.com/file/158083705/ef71f275/1208__rh-105_v0571__AR.html
معلومة دة لو الجهاز كان محتاج سوفت فقط ممكن تكون مشكلة الجهاز هارد
اتمنى اكون افدتك بالتوفيق




.gif)

رد مع اقتباس

المفضلات