المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aiman_refat انا عندي نفس الجهاز ولكن المشكلة بعد فك الشفرة الجهاز مش بيجيب شبكة غير علي شريحة اتصالات وبس فودافون وموبينيل مفيش شبكة نهائي يا تري المشكلة كده في فك الشفرة نفسة ولا الجهاز مبيشتغلش غير علي اتصالات ارجو سرعة الرد ارفع info للهاتف
جيـــم فـــلاش هوستينج العرب N.S.S.P
عرض سحابة الكلمة الدلالية
قوانين المنتدى
المفضلات