اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة && اشكوزا && مشاهدة المشاركة
اخي الكريم انت تقصد ان الهاتف بعد الفلاش اصبح يكتب please wait
فلش الجهاز بفلاشة ثم اعمل unlock وان لم تفلح اكتب
ملف
فلشته بالفلاشه v630 هل من الممكن امدادى بملف erom لانى لااجده على السبورت

شكرا اخى اشكوزا