قائمة الاعضاء المشار اليهم

صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 10 من 12

الموضوع: أغرب موبيل فى العالم!!!!!!!!

  1. #1
    صديق المنتدى
    الصورة الرمزية قرتاشي

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Oct 2008
    الدولة
    عين شمس-القاهره
    العمر
    39
    Phone
    6303c
    المشاركات
    3,431
    الشَكر (المُعطى)
    6782
    الشَكر (المُستلَم)
    6129
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    170

    Lightbulb أغرب موبيل فى العالم!!!!!!!!

    الموبيل ده خطير جدااااا فى امكانيات خيالية
    وطبعا سعره خيالى احنا بقى كفاية علينا اننا نتفرح وبس


    أغرب موبيل فى العالم!!!!!!!!

    أغرب موبيل فى العالم!!!!!!!!

    من امكانيات الموبيل انه فى حاجات لاول مره بنشوفها فى حياتنا وعلى رأى المثل اللى يعيش ياما يشوف

    من امكانيات :
    *الموبيل انه بنستخدمه كبروجكتور لعرض الفيديو على الحائط مثلا ومشاهدة بمساحة كبيرة أكبر من حجم التليفزيون نفسه.

    * يوجد به شفرة حلاقه فيمكن عن طريق أزاله الشعر الزائد فى الجسم.

    * يوجود ايضا به ترجمة فورية صوتيه لجميع لغات العالم يعنى ممكن تعقد مع اى واحد اجنبى من اى دولة وتتكلم والموبيل يترجمه صوتك فى الحال للغه بتعته.

    * الحاجه بقى الخطيرة جدا واللى ناس كتير مش هتتخيالها انه بيعمل شاي..............؟؟؟؟؟؟






  2. تاريخ التسجيل
    Always
    الدولة
    Advertising world
    العمر
    2010
    المشاركات
    Many

  3. #2
    مراقب سابق
    الصورة الرمزية && اشكوزا &&

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Aug 2007
    الدولة
    ادخلوها امنين
    العمر
    44
    Phone
    htc s710
    المشاركات
    17,334
    الشَكر (المُعطى)
    15846
    الشَكر (المُستلَم)
    32298
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    778

    افتراضي رد: أغرب موبيل فى العالم!!!!!!!!

    كام سعره ده ياحمادة وعندك منه ولا لأ
    ربما تثبت الأيام القادمة اني كنت علي حق وربما تثبت اني كنت الأغبي علي الاطلاق. والي ان تأتي الأيام القادمة ليس امامي الا الصبر

    -----


    مافيش حد بيشتغل لصالح هذه البلد ابدا

  4. الشَكر قرتاشي شَكر
  5. #3
    من مؤسسي المنتدى
    الصورة الرمزية Raul

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Dec 2008
    الدولة
    مصرى اماراتى
    المشاركات
    13,984
    الشَكر (المُعطى)
    37650
    الشَكر (المُستلَم)
    44667
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    1 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    4 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    1311

    افتراضي رد: أغرب موبيل فى العالم!!!!!!!!

    بيعمل شاى
    قهوجى يعنى
    *************
    طبعا شيئ يذهل ولسه ياما هنشوف

  6. الشَكر قرتاشي شَكر
  7. #4
    .: جيماوي متالق :.
    الصورة الرمزية علي حمران

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Oct 2008
    الدولة
    اليمن
    العمر
    28
    Phone
    n96
    المشاركات
    1,273
    الشَكر (المُعطى)
    681
    الشَكر (المُستلَم)
    638
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    34

    افتراضي رد: أغرب موبيل فى العالم!!!!!!!!

    والله فكرته جزمه

  8. الشَكر قرتاشي شَكر
  9. #5
    صديق المنتدى
    الصورة الرمزية مندو

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Mar 2008
    Phone
    فررندى5110
    المشاركات
    465
    الشَكر (المُعطى)
    19
    الشَكر (المُستلَم)
    44
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    23

    افتراضي رد: أغرب موبيل فى العالم!!!!!!!!

    الشاى اللى بيعملو مظبوط ولا زياده
    هههههههههههههههههههههههههه
    [SIGPIC][/SIGPIC]

  10. الشَكر قرتاشي شَكر
  11. #6
    .: جيماوي متالق :.
    الصورة الرمزية Tota*

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Oct 2009
    الدولة
    egypt
    العمر
    28
    Phone
    n73
    المشاركات
    1,727
    الشَكر (المُعطى)
    2271
    الشَكر (المُستلَم)
    2812
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    130

    Talking رد: أغرب موبيل فى العالم!!!!!!!!

    وده فين الموبيل ده
    سبحان الله وبحمده ..سبحان الله العظيم

  12. الشَكر قرتاشي شَكر
  13. #7
    .:VIP Moderator:.
    اسم المحل
    كامتشو
    الصورة الرمزية EXplORer_70

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Dec 2008
    الدولة
    GeM-FlAsH
    العمر
    25
    Sonork
    100.1607685
    Phone
    iphone 7S
    المشاركات
    17,197
    الشَكر (المُعطى)
    17738
    الشَكر (المُستلَم)
    26406
    الإعجاب (المُعطى)
    4
    الإعجاب (المُستلَم)
    17
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    1 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    56 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    818

    افتراضي رد: أغرب موبيل فى العالم!!!!!!!!

    ههههههههههه
    طيب بيعمل شاى بحليب ولا شاى بس
    تم النقل الى القسم المناسب


    سبحان الله
    وبحمده سبحان الله العظيم

  14. #8
    صديق المنتدى
    الصورة الرمزية قرتاشي

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Oct 2008
    الدولة
    عين شمس-القاهره
    العمر
    39
    Phone
    6303c
    المشاركات
    3,431
    الشَكر (المُعطى)
    6782
    الشَكر (المُستلَم)
    6129
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    170

    افتراضي رد: أغرب موبيل فى العالم!!!!!!!!

    هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

  15. #9
    صديق المنتدى
    الصورة الرمزية قرتاشي

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Oct 2008
    الدولة
    عين شمس-القاهره
    العمر
    39
    Phone
    6303c
    المشاركات
    3,431
    الشَكر (المُعطى)
    6782
    الشَكر (المُستلَم)
    6129
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    170

    افتراضي رد: أغرب موبيل فى العالم!!!!!!!!

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة && اشكوزا && مشاهدة المشاركة
    كام سعره ده ياحمادة وعندك منه ولا لأ
    ههههههههههه ماشي ياهندسه

  16. #10
    .:VIP Moderator:.
    الصورة الرمزية 3llam

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Sep 2007
    الدولة
    Alexandria, Egypt, Egypt
    العمر
    33
    Sonork
    1654541
    Phone
    IPHONE 4S
    المشاركات
    14,023
    الشَكر (المُعطى)
    27987
    الشَكر (المُستلَم)
    36468
    الإعجاب (المُعطى)
    1
    الإعجاب (المُستلَم)
    48
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    2 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    45 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    692

    افتراضي رد: أغرب موبيل فى العالم!!!!!!!!

    ههههههههههههههههه
    بس انا مش بحب الشاى
    ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    اللهم إني ظلمت نفسي ظلماً كثيراً، ولا يغفر الذنوب إلا أنت. فاغفر لي مغفرةً من عندك، وارحمني إنك أنت الغفور الرحيم

    جيم فلاش
    = هوستينج العرب


صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •