طيب نبدا من الاول خالص
على حسب فهمي لمشكلتك
حط النقطة دي في حساباتك
دي مشكلة سوفت وير
التفليش انهى مشكلة سيستم ايرور بس ماوريتنا رعشة الشاشة انتهت ولا لا
يعيني انت مانضفت الجهاز ولا اي حاجة؟
ولما الجهاز بقا بيفتح على البوكس بس كان يبيشحن ولا لا
ممكن رعشة الشاشة والجهاز يفتح على البوكس بس تكون من فلتر الشاشة اليمين(بيانات الشاشة +مسار مفتاح البور) مجرد راي
ايه اللي يخليك متاكد من تركيبة الجهود اللي طالعة منو مزبوطة
ولا بس حسب نظرتك وخبرتك
رائي
راجع فلتر الشاشة اليمين لانه لو فيه مشكلة بعطل مسار البور(مافي سحب على الصبلاي)
ما اتوقع ابد المشكلة في الكمبو
بدون فحص للجهود لايمكن الجزم بصحة تركيب الريتيو
كل واحد له نظرته حسب خبرته ويبقا الاوفو الحكم الوحيد
دمت بود






رد مع اقتباس

المفضلات