طيب نبدا من الاول خالص
على حسب فهمي لمشكلتك
اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمود زكى مشاهدة المشاركة
الجهاز ده كان جاى الوان الشاشة بتترعش

حط النقطة دي في حساباتك
اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمود زكى مشاهدة المشاركة
والاستوديو بيقول سيستم ارور

دي مشكلة سوفت وير
اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمود زكى مشاهدة المشاركة
فلشته اكتر من مرة لقيت ان معموله تعديل لسنسور الباور بس بشكل مختلف قولت اكيد هى اللى مسببه المشكلة شيلتهم وعملت التعديلة بشكل اخر الجهاز بقى يفتح على البوكس فقط

التفليش انهى مشكلة سيستم ايرور بس ماوريتنا رعشة الشاشة انتهت ولا لا
اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمود زكى مشاهدة المشاركة
الجهاز بقى يفتح على البوكس فقط

يعيني انت مانضفت الجهاز ولا اي حاجة؟
ولما الجهاز بقا بيفتح على البوكس بس كان يبيشحن ولا لا
ممكن رعشة الشاشة والجهاز يفتح على البوكس بس تكون من فلتر الشاشة اليمين(بيانات الشاشة +مسار مفتاح البور) مجرد راي
اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمود زكى مشاهدة المشاركة
بدلت الرتيو ومتأكد من تركيبه ومفيش فايدة

ايه اللي يخليك متاكد من تركيبة الجهود اللي طالعة منو مزبوطة
ولا بس حسب نظرتك وخبرتك
رائي
راجع فلتر الشاشة اليمين لانه لو فيه مشكلة بعطل مسار البور(مافي سحب على الصبلاي)
ما اتوقع ابد المشكلة في الكمبو
بدون فحص للجهود لايمكن الجزم بصحة تركيب الريتيو
كل واحد له نظرته حسب خبرته ويبقا الاوفو الحكم الوحيد
دمت بود