قائمة الاعضاء المشار اليهم

النتائج 1 إلى 5 من 5

الموضوع: قصة ارجو الدخول

  1. #1
    .: جيماوي رائع :.
    الصورة الرمزية سبيدرمان الحب

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Jul 2007
    الدولة
    egypt
    العمر
    43
    Phone
    n95
    المشاركات
    927
    الشَكر (المُعطى)
    0
    الشَكر (المُستلَم)
    110
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    40

    افتراضي قصة ارجو الدخول

    انا اتكلم معكم وارجو ان احد يقول لى ماذا افعل


    انا شاب اسمى محمود شغال صيانة محمول خريج خدمة اجتماعية من محافظة سوهاج بحب بنت عمتى او مش بحبها مش عارف القصة وما فيها انى من اول ما اتولدت وانا مش شايف بنت غيرها انا كنت مرفة جدا وطايش جدا وبتاع بنات جدا بحب الشرب بدرجة رهيبة اى حاجة فى الدنياا تلاقينى موجود حلوة او وحشة المهم منذ صغرى وانا لم ارى غيرها وهى لم ترانى عيلتنا كلها عارفين انى مش بحبها انى بعشق التراب اللى بتمشى علية عارفين اول ما اشوفها كانى دخلت الجنة وانا صارحتها مليون مرة وهى بتتهرب منى عرفت من نس صحابها وقرايبى انى هى على علاقة بواحد ومع ذلك انا لسة بحبها المهم انا خلاص تعبت رحت اتقدم راحت والدتها اللى هى عمتى ردت وقالت محمود وحش وانا نفسى اديلة بنتى بس يتعدل وابى صمم على زواجى وما كان عليا غير القبول بعد اقناعى بان زواجى منها يشبة المستحيل وقيلت خطوبتى ببنت عمتى واحدة اخرى لم اكن احبها ولكن هى كانت بتحبنى جدا وللعلم هى متدينة بدرجة لا توصف ومتعلمة جداجداجدا وعملت معاها مشاكل مفتعلة وهى كانت تعلم باننى لم احبها وافتعلت العديد من المشاكل معها لكى نترك بعضنا ونهينا الخطوبة فعلا ولكن انا بجد تعبان جدا انا لسة بحب بنت عمتى لغاية دلوقتى وساعات بقول يا واد انسى اللى نسيك وبعدها اراها كانى دخلت الجنة تجرالى حاجات غريبة بجد انا مخنوق ومحتاج حد يرد عليا اعمل اية ماذا يكون الحل استسلم وانسى ام اصمت واكمل ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    حد يقولى اية الحل ارجوكم ساعدونى



    معنى الإبداع صنع الشيء المستحيل ونحن نصنع المستحيل ..(المقلدون خلفنا دائماً) من قلدنا أكد لنا بأننا الأفضل

  2. #2
    صديق المنتدى
    الصورة الرمزية السخاوى

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Jun 2008
    الدولة
    .::: Egypt :::.
    العمر
    35
    Phone
    w702
    المشاركات
    15,687
    الشَكر (المُعطى)
    19512
    الشَكر (المُستلَم)
    21863
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    1 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    6 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    991

    افتراضي

    بص يا محمود

    الزواج قسمه ونصيب وانت لازم ترضى بنصيبك


    بس مش معنى كده انك تتجوز واحده انت مش مرتاح معاها


    لازم تمارس حياتك بشكل طبيعى وتحاول تلاقى بنت الحلال اللى تقدر تكمل معاها مشوارك


    ويكون فيه تفاهم متبادل بينكم


    هدفنا راحة العضو الابديه

    متــــــــواجـــــــــد

  3. #3
    عضو موقوف

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Nov 2008
    الدولة
    ابو رجوان فى حد يعرفها
    المشاركات
    4,456
    الشَكر (المُعطى)
    3672
    الشَكر (المُستلَم)
    3143
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    0

    افتراضي

    تسلم يا سخاوى
    اولا الجنه فيها لا عينن رائت ولا اذنان سامعت

    تصدق بالله انا هقولك على حاجه بس متزعلش منى
    انت غلطان تعرف البنت اللى متدينه دى كانت هتشيلك فى عنيها
    وهتعمل المستحيل علشان ترديك

    بس لو حبيت حاجه سبها ان جتلك يبقا هيا ليك
    وان ماجتلكش يبقا هيا من اول الحكايه مش ليك

    بسم الله الرحمن الرحيم
    وعسي ان تكرهوا شيئا
    وهو خير لكم وعسي ان تحبوا شيئا
    وهو شر لكم والله يعلم وانتم لا تعلمون

    صدق الله العظيم

    اخى الكريم انا كنت زيك كده بس مش اوى علشان مش بشرب حته
    الشاى

    انا اتعرفت على بنات كتير بس تعبت من الحورات دى
    قرارت انى استقر والحمد الله ربنا جبلى بنت الحلال
    يارب عقبالك

  4. #4
    .: جيماوي متالق :.
    الصورة الرمزية Mahmoud.Elsa2a

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Jan 2009
    الدولة
    .:: GeM-FLash ::.
    Sonork
    100.1590849
    Phone
    iPhone 4s
    المشاركات
    1,533
    الشَكر (المُعطى)
    3575
    الشَكر (المُستلَم)
    1510
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    2 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    51

    افتراضي

    زى ما قال اخى السخاوة وعمور ومش هزود على كلامهم حاجة الا انى هقولك

    اذا اردت شيأ بشدة فأترك صراحة فأن عاد لك فهو ملك الى الأبد وان لم يعد فهوة لم يكن لك من البداية
    وتقبل مرورى حبيبى

    التعديل الأخير تم بواسطة Mahmoud.Elsa2a ; 07-09-2009 الساعة 10:44 PM

    â‚ھغ©ï؟¼غ‍…§غ‍ï؟¼غ©â‚ھ» من السهل أن تعرف كيف تتحرر ولكن من الصعب أن تكون حرا «â‚ھغ©ï؟¼غ‍§…غ‍ï؟¼غ©â‚ھ


  5. #5
    عضو موقوف

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Aug 2009
    المشاركات
    42
    الشَكر (المُعطى)
    0
    الشَكر (المُستلَم)
    3
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    0
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    0

    افتراضي

    تمام حبيبي اسلام بارك الله فيك

    أخي محمود اسمع نصيحة مجرب في الدنيا دي بخصوص الحريم

    اذا تزوجتها وهية ما بتحبك مش هتتهنى في كل حياتك

    حطفشك ومش هتسمعلك الكلام ومش حتقوم بالواجب المنزلي تجاهك ولا حتقوم بحقك الشرعي

    رح تقول لكل الناس انك بتحبها (وهية مش بتحبك دة مش منطق ياحبيبي)

    وأنا انصحك من كل قلبي انك ترجع للي حبتك وانت مش بتحبها حتحبها في الأيام وأنا متأكد من الكلام دة

    وأنا بنصح أي راجل في العالم خد اللي بتحبك ولا تاخد اللي بتحبها اللي بتحبك بتخاف عليك وهتهنيك في حياتك وحتحبها في الأيام لأنو بتحبك صدقني

    وفي مثل سوري بيقول الف قلبة ولا غلبة

    يعني تقلب من الف حرمة ولا تنغلب على امرك مع حرمة لأنك بتحبها وهية مش هتحبك طول عمرها

    لأنو الراجل اسمو راجل والراجل بشكل عام مهما كان قلبو كبير أكتر من الحرمة (من الولية)

    وبصراحة دة مجرد رأي ونصيحة من أخوك المجرب والأمر يعود ليك حبيبي

    أخوك عتيق الله

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •