المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aladin02002 يا شباب فى باسوورد هوا فين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حبيبى اعمل موضوع جديد بمشكلتك واذكر عيب الجهاز وبيانات الفلاشة
عرض سحابة الكلمة الدلالية
قوانين المنتدى
المفضلات