السلام عليكم لو سمحت انا عندى جهتز 1200 كان قاطع سوفت نزلته سوفت اعلى فلاشه اشتغل تمام لكن قطع شحن ايه الحل مع العلم انى غيرتله البى ام ونفس المشكله موجوده والعيب ليس عيب صيانه ايه الحل ارجو الافاده والرد سريعا على [email protected]

السلام عليكم لو سمحت انا عندى جهتز 1200 كان قاطع سوفت نزلته سوفت اعلى فلاشه اشتغل تمام لكن قطع شحن ايه الحل مع العلم انى غيرتله البى ام ونفس المشكله موجوده والعيب ليس عيب صيانه ايه الحل ارجو الافاده والرد سريعا على [email protected]
ضوابط المشاركة



رد مع اقتباس
المفضلات