المشاركة الأصلية كتبت بواسطة && اشكوزا && النور اتطفي ولا ايه ههههههههههههههه حلوة منك يا أستاذ أشكوزا وألف شكر علمشركة . على فكرة إلي حيقدر يشوف العبارة المكتوبة داخل الصورة حيعرف أد إيه هي حلوة الصورة دية .
http://www.gem-flash.com/vb/picture....&pictureid=987
عرض سحابة الكلمة الدلالية
قوانين المنتدى
المفضلات