اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة && اشكوزا && مشاهدة المشاركة
النور اتطفي ولا ايه
ههههههههههههههه

حلوة منك يا أستاذ أشكوزا وألف شكر علمشركة .
على فكرة إلي حيقدر يشوف العبارة المكتوبة داخل الصورة حيعرف أد إيه هي حلوة الصورة دية .