افتكر المشكلة كده في البوكس مش في الب كي
حاول تشيل تسطيبة الجاف والتعريفات
وارجع سطبهم تاني
ويستحسن تجرب وصلة usb تانية بتاعت البوكس
جرب ومنتظر ردك
وبالنسبة للكراك الشغل بالبي كي اضمن واحسن