افتكر المشكلة كده في البوكس مش في الب كي
حاول تشيل تسطيبة الجاف والتعريفات
وارجع سطبهم تاني
ويستحسن تجرب وصلة usb تانية بتاعت البوكس
جرب ومنتظر ردك
وبالنسبة للكراك الشغل بالبي كي اضمن واحسن



افتكر المشكلة كده في البوكس مش في الب كي
حاول تشيل تسطيبة الجاف والتعريفات
وارجع سطبهم تاني
ويستحسن تجرب وصلة usb تانية بتاعت البوكس
جرب ومنتظر ردك
وبالنسبة للكراك الشغل بالبي كي اضمن واحسن
ضوابط المشاركة



رد مع اقتباس
المفضلات