عندي 3 اجهزه A200 عايز اعربهم بينات الفلاشه هيا
MTK_ROMINFO_v04NEOTEL25_GEMINI_PCB01_GPRS_MT6225_S00.GP2522_QCIF_EN_V1_8_HBT.BIN

وجربت معاهم الفلاشه دي
MTK_ROMINFO_v04NEOTEL25_GEMINI_PCB01_GPRS_MT6225_S00.GP2522_QCIF_EN_V1_6.BIN

والنتيجه كانت شاشه بيضاء و البوكس الستخدم هو الاسبيدرمان

الرجاء التكرم بتوفير الفلاشه او الحل للشاشه البيضاء