الجهاز شغال كل حاجة تمام بس المشكلة دما تشغلة من مفتاح الباور تقولك اغلق البطارية ضعيفة ويفصل وجربت اكتر من بطارية ونفس القصة ممكن حل وياريت بسرعة





الجهاز شغال كل حاجة تمام بس المشكلة دما تشغلة من مفتاح الباور تقولك اغلق البطارية ضعيفة ويفصل وجربت اكتر من بطارية ونفس القصة ممكن حل وياريت بسرعة
ضوابط المشاركة



رد مع اقتباس
المفضلات