هــــــــــــــــــــــــــــــــااااااى شباب
انا معايا جهاز صينى k300 بس رايش بطارية n76 كان شغال بعد السوفت وير فاصل وانا سحبت الفلاشة بس الفلاشة باظت
ممكن الحل


هــــــــــــــــــــــــــــــــااااااى شباب
انا معايا جهاز صينى k300 بس رايش بطارية n76 كان شغال بعد السوفت وير فاصل وانا سحبت الفلاشة بس الفلاشة باظت
ممكن الحل
ضوابط المشاركة



رد مع اقتباس
المفضلات