اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lordofeg مشاهدة المشاركة
انا عملت بحث هنا علي المنتدي لكيفية اصلاح العطل ده اكتر ن مرة وللاسف الشديد فان جميع الردود الموجوده غير صحيحة والكلام ده من خلال التجربة كل واحد هنا بيرد يقول شيل وخلاص

bsi

اخى الفاضل

اعتقد ان هذا احد الحلول وليس كل الحلول

واعتقد ايضا ان اسلوب الحديث لا يرتقى للمستوى المطلوب

عموما مشكور على الاضافه