انا عملت بحث هنا علي المنتدي لكيفية اصلاح العطل ده اكتر ن مرة وللاسف الشديد فان جميع الردود الموجوده غير صحيحة والكلام ده من خلال التجربة كل واحد هنا بيرد يقول شيل وخلاص
bsi
اخى الفاضل
اعتقد ان هذا احد الحلول وليس كل الحلول
واعتقد ايضا ان اسلوب الحديث لا يرتقى للمستوى المطلوب
المفضلات