ارجو المساعدة جاني جهاز صيني gfive t33+ تنزل البطارية يعطي البطارية ضعيفة ثم يقفل الهاتف فما هو الحل


ارجو المساعدة جاني جهاز صيني gfive t33+ تنزل البطارية يعطي البطارية ضعيفة ثم يقفل الهاتف فما هو الحل
.gif)
.gif)
.gif)
الحل فورمات على بوكس الاسبيدرمان ان شاء الله . متابع .........
.gif)
.gif)
.gif)
تمام يا بوب جرب فرومات ولو نفس المشكلة ارفق بيانات الفلاشة وسيتم رفع فلاشة سليمة
Nokia & Samsung & Sagem
Sony Ericsson & Motorola & Lg
BlackBerry & Iphone & Htc
aLL MobiL service
hossamrotana شَكر


عمات فورمات علي بوكس الإسبايدر نفس المشكلة سحبت فلاشة من جهاز سليم نزلت لية نفس المشكلة
.gif)
.gif)
.gif)
كده يا بوب شغل هارد مكن تتابع في قسم الهارد وير بتاع الصيني
وغالبا بيكون عيب ايسي البلتوث ممكن ترفعه وخلاص
Nokia & Samsung & Sagem
Sony Ericsson & Motorola & Lg
BlackBerry & Iphone & Htc
aLL MobiL service
ارفع المقاومة الفيوزية هتلاقيها جنب ريش الربطارية وردعليا
توجد مقاومة جوار ريش البطارية ذات 6ارجل اواربع ارجو التسخين عليها
thinkes or you
.gif)
.gif)
.gif)
10-01-2010
برجاء نقل الموضوع لقسم المواضيع التى تم حلها
المفضلات