هل الدايوتات اللى موجوده فى الاجهزه النوكيا العاديه هى نفس الديوتات اللى موجوده فى العدد الصينى
يعنى ينفع ناخد قطع غير من النوكيا للصينى
لان مفيش محل من محلاتنا مفهوش اقل من 30 عده نوكيا مدبوحه
ومعندهوش فتوته صينى
ارجوا الافاده للاهميه
والله الموفق