اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة .:gharoma:. مشاهدة المشاركة
يالهوى دة انا على كدة مش هتجوز اشاسا
ياعينى عليكى يا غرومة رحتى بلاش بسبب اشاعات وحيد
هههههههههههههههههههههههههههههههه


ههههههههههههههههههههههههههههههههه
الواد دة قاصدك انتي