المشاركة الأصلية كتبت بواسطة .:gharoma:. يالهوى دة انا على كدة مش هتجوز اشاسا ياعينى عليكى يا غرومة رحتى بلاش بسبب اشاعات وحيد هههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههههههه الواد دة قاصدك انتي
ربما تثبت الأيام القادمة اني كنت علي حق وربما تثبت اني كنت الأغبي علي الاطلاق. والي ان تأتي الأيام القادمة ليس امامي الا الصبر ----- مافيش حد بيشتغل لصالح هذه البلد ابدا
عرض سحابة الكلمة الدلالية
قوانين المنتدى
المفضلات