الله ينور عليكو يارجاله انتو احبطونى بما فيه الكفايه
بس انا حاكمل برده ومس حاستغنى عن مساعدتكم
انا حتى ل خبرتى قليله فعلا فنتو منالمفروض تقوونى
الصوره فى المرفقات توضح مكان التسخين
وانا اسف جدالو كنت باتقل عليكو فى الموضوع ده