الله ينور عليكو يارجاله انتو احبطونى بما فيه الكفايه
بس انا حاكمل برده ومس حاستغنى عن مساعدتكم
انا حتى ل خبرتى قليله فعلا فنتو منالمفروض تقوونى
الصوره فى المرفقات توضح مكان التسخين
وانا اسف جدالو كنت باتقل عليكو فى الموضوع ده


الله ينور عليكو يارجاله انتو احبطونى بما فيه الكفايه
بس انا حاكمل برده ومس حاستغنى عن مساعدتكم
انا حتى ل خبرتى قليله فعلا فنتو منالمفروض تقوونى
الصوره فى المرفقات توضح مكان التسخين
وانا اسف جدالو كنت باتقل عليكو فى الموضوع ده
ضوابط المشاركة



رد مع اقتباس
المفضلات