السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

انهاردة اول مشاركة ليا فى المنتدى لتفيد كثير من الاعضاء لاحياء جهاز لينيفو a7000-a الفاصل بعد السوفت

الجهاز ده مشكلته لو جيت تفلشه بفلاشة مارشيملو الجهاز بعد السوفت بيجيب vibration و لما توصله بالشاحن بيجيب شاشة بيضة مخططة

و الحل كالاتى هنقوم بتفليشه بفلاشة إصدار 5.0

تحميل الفلاشة

الموضوع حصرى و مش موجود على اى منتدى خاص بالجيم فلاش
أرجوا ان اكون وفقت