مكن اخى تجرب شاشة ولو ماجبتش معاك حاول تسخن على المعالج ( البروسيسور ) بحرص
والله الموفق
.gif)
.gif)
.gif)
مكن اخى تجرب شاشة ولو ماجبتش معاك حاول تسخن على المعالج ( البروسيسور ) بحرص
والله الموفق
المفضلات