بفرمت تليفون انى كول الفلاشه بتاعته مكتوب عليها MTK6225-new.bin على السبيدر بعد الفرمات فتح شاشه زرقا الغوث بفلاشته


بفرمت تليفون انى كول الفلاشه بتاعته مكتوب عليها MTK6225-new.bin على السبيدر بعد الفرمات فتح شاشه زرقا الغوث بفلاشته

حبيبى اانت سحبت الفلاشه بتعته لو سحبته اديله الفلاشه تانى
لو مسحبتش الفلاشه اعمل بوت وشوفت البن اوت وارفعه فى الموقع والله المستعان
تقبل مرورى
ارفع لى صوره من التليفون وسوف ارفق لك الفلاشه

اخي الكريم انت وقعت نفسك فى مشكله جهازك مش هايقوم غير علي الانفنتي
الاسبيدر بيعمل نوعان بس من الاني كول
وهما
Any cool D66 /d66+ دول ممكن انلوك
وكل الى تقدر تعمله انلوك بس
لو عندك حد زميلك عنده بوكس انفنتي وديه ليه
معوفه من زمان اني كول فورمات علي الاسبيدر = مات
والله الموفق
http://www2.0zz0.com/2009/06/20/19/361198052.jpgكونكر العربي جربها وقولي
http://handinhand.qahr.91.com/register.php?id=1464

I do NOT answer technical questions via PM. Post in a thread
Device:Samsung Galaxy Note3
CURRENT ROM: stock 4.4.2
KERNEL:Stock KernelTHEME: stock
عالم الديجيتال شَكر
مشكور اخى احمد على المعلومه
ولكن ممكن كتابه فلاشه مسحوبه من تليفون اخر ويعود التليفون للعمل مره اخرى وهذا مجرب من قبلى على بوكس الاسبيدر





حل مشكل الان بالانفينيتي اذا اردت السرعه او بي السبدرمان بعد التجارب
المفضلات