السلام عليكم

جالى جهاز 7610 بيقف عند كلمه نوكيا نزلتله سوفت طلع نفس العطل

غيرت كرستاله الاقلاع مرتين نفس العطل عند نوكيا ويتجمد


هل كرستاله الاقلاع ليها عدله ؟
افيدونى افادكم الله