عشان مبيقاش كلام شكر وتحية وبس لابد ان نفهم كل رشى فى الجوال فدائما بنلا حظ انى بتقو لى ممكن يكون التافو فى حالة ان الجهاز بياخذ انفو وبيكون الريتو او ايس البور فى حالةمبيعملش تشيك طيب لو فكر نا شوية مع بعض هنسيب نظريات الاحتمالات ونتوصل لحل السليم لية احنا قولنا ايس الفلاش ايس الفلاس دورة فى الحهاز عبار عن ايس بحمل داتا لو قولنا انة ضمن احتمالتنا على اساس وشكرا لمنتدنا المصرى