يااخ عبدالصمد بالله عليك قبل ماتحملنى موت بوكسات الناس اقرا باقى تعليقات المواضيع علا وعسي تفيدك بشئ
ابقى راجع اللنكات دى
وانا بعمل دا خوفا على مصلحة الناس
وزي ماانت قولت فى بعض الناس اشتكت من موت اجهزه اشتغلو فيها على الفيرجن البيتا الى نزل
الاصلح للناس تشتغل بفيرجن كامل للامان

تنبيه هام وارجو التثبيت لحين انتهاء الغرض منه - الصفحة 3

تنبيه هام وارجو التثبيت لحين انتهاء الغرض منه - الصفحة 3

تنبيه هام وارجو التثبيت لحين انتهاء الغرض منه - الصفحة 4

بالتوفيق يااخ عبدالصمد