السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اخوانى نزلت سوفت لعدة 1650 بفيرجن 5.80

والعدة اشتغلت وتمام

بس ادخل على ضبط النغمات علشان اطبط نغمة للجهاز

بيطفى ويفتح تانى

مش عارف ايه السبب

هل فيه فيرجن اعلى ولا ايه الحل

ساعدونى ارجوكم