اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zezolovly325 مشاهدة المشاركة
بعد التنزيل الجهاز عمل ريستارت و علق على لوجو الشركة AT&T مش بيفتح

ايه الحل ؟
اتبع الطريقة

عن تجربة يا اخي

Galaxy Note SM-N910A ATT - الصفحة 1

والشكر الى صديق المنتدى