يا حبيبى هو فلش الجهاز مش اكتر
حكايه الريستارت حلها اما فورمات اليوزر اريا او سوفت او تشيل الكارت
بس برضه محلش المشكله وهى ان الجهاز ضارب سيريال

يا حبيبى هو فلش الجهاز مش اكتر
حكايه الريستارت حلها اما فورمات اليوزر اريا او سوفت او تشيل الكارت
بس برضه محلش المشكله وهى ان الجهاز ضارب سيريال
what i have to say
what i have to do
Egypt i love you
http://i929.photobucket.com/albums/a...egypt-flag.jpg
nokia I love You>>>>.::Jaf Lover::.<<<<
المفضلات