ارجو الحل ياشباب لو محتاج سوفت ازاى اعمله لانه مش راضي يفتح خالص اوبشن الباور مع زرار خفض الصوت
فى برامج معينه اقدر استخدمها؟

ارجو الحل ياشباب لو محتاج سوفت ازاى اعمله لانه مش راضي يفتح خالص اوبشن الباور مع زرار خفض الصوت
فى برامج معينه اقدر استخدمها؟
ضوابط المشاركة



رد مع اقتباس
المفضلات