معملتش باك اب للفلاشه القديمه
المشكله انى تانى مره افلش الجهاز عملت فورمات للفلاشه على الفلاش تولز
اصبح الجهاز دلوقتى بياخد الفلاشه كامله دون ان يفتح


معملتش باك اب للفلاشه القديمه
المشكله انى تانى مره افلش الجهاز عملت فورمات للفلاشه على الفلاش تولز
اصبح الجهاز دلوقتى بياخد الفلاشه كامله دون ان يفتح
ضوابط المشاركة



رد مع اقتباس
المفضلات