اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حسن تك مشاهدة المشاركة
اخى احمد فلش المودم دة
واعمل ريبير ايمى
https://www.file-upload.com/gun0i4t7oetx

الله يوفقك ابو علي تعبتك وياي هذا صورة لعلمية الاصلاح
بعد تفليش المودم

imagef 1514995475181 jpghtml