المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حسن تك اخى احمد فلش المودم دة واعمل ريبير ايمى https://www.file-upload.com/gun0i4t7oetx الله يوفقك ابو علي تعبتك وياي هذا صورة لعلمية الاصلاح بعد تفليش المودم
قوانين المنتدى
المفضلات