قائمة الاعضاء المشار اليهم

النتائج 1 إلى 6 من 6

الموضوع: مشكله عند تفليش ايفون4S ظهور الخطاء48 علي الايتونز

مشاهدة المواضيع

المشاركة السابقة المشاركة السابقة   المشاركة التالية المشاركة التالية
  1. #1
    .: جيماوي رائع :.
    الصورة الرمزية mezo002

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Sep 2007
    الدولة
    القاهره
    العمر
    37
    Phone
    n96
    المشاركات
    995
    الشَكر (المُعطى)
    2
    الشَكر (المُستلَم)
    367
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    30
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    58

    افتراضي مشكله عند تفليش ايفون4S ظهور الخطاء48 علي الايتونز

    السلام عليكم
    عندي ايفون 4 اس الزبون عمل ضبط مصنع من الايفون والموبايل بعد اختيار اللغه والبلد وشبكه الواي فاي لا يستطيع تخطي مرحله التحقق وكمان الشيكه مش شغاله يعني الخط مش بيشتغل شبكه ويظهر خطاء مضمونه الرجاء المحاوله مره اخري
    فلشت الجهاز بالاينونز وظهر خطاء48 والجهاز ظل علي وضع الريكفري
    وحاولت اكتر من مره بكذا كابل وتغير مخرج اليو اس بي ونفس المشكاه
    عايز اي طريقه عشان الجهاز يشتغل زي ما كان لان العميل مش متفهم الموقف واعتقد ان المشكله هارد وير لان الجهاز مكنش بيجيب شبكه لما استلمته وعايز اي حل عشان اسلم الجهاز للزيون كما كان


    المصغرات المرفقة المصغرات المرفقة Captureااا.PNG‏   Capture55.PNG‏  

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •