المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الاسد فريد الان فلش 1200 على الترنادو بدون القطعة الاصلية اولا نفتح البرنامج وبعدين نضغط على conect ثمdct4ثم نختار 1110rh70ثم نختار فلاشة 1200rh 99ثم نضغط على flash وانشاء اللة يشتغل جزاك الله كل خير اخى الكريم .... ولكن؟؟؟ انت جربت الموضوع ده بنفسك ؟؟؟ ولو جربت بنفسك ارفعلنا صورة من عمليه التفليش ؟؟؟ اخوتى لا يجدى التفليش 1200 فى مكان 1110 او ماشابه لان الادريسات تختلف تماما..... الجهاز يعمل تشيك تمام انما يفلش لا بالتوفيق ان شاء الله
https://www.facebook.com/groups/mobile.software1
عرض سحابة الكلمة الدلالية
قوانين المنتدى
المفضلات