الله ينور ي حماده
بس ليا سوال عندك واجهه الكوالكوم والإل جي مش بتفتح عندي
وبيجبلي رساله ان الدونجل مانجر عاوز يتحدث وبحدثه ونفس المشكل
علي كذا جهاز بيعمل كده
يمكن علشان انا معاد الاكتفه كان في شهر يوليو ومجددتش الاشتراك ولا ايه المشكله بالظبط