شكرا استاذي

علي المخطط وتم التجربه بس ما فلح معي

الامر

اذا اشتغلت بعض ارقام وقفت بعض ارقام

وانا بحاول اوصل لتراك لسوكت الكيباد رقم 12

اول المشط من فوق

ياريت حد يشاركني .....

وشكرا ليك عدنان