اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mohammed A.Kaf مشاهدة المشاركة
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
البارحة بالليل الجهاز كان شغال طبيعي
فجاة عمل ريستارت
وبدأت تطلع جاري تحديث التطبيقات
هي 155 تطبيق يحدث بيها
لما يكمل يعيد نفس العملية الى ان نفذ الشحن
فهل ممكن عمل فورمات للجهاز عن طريق الازرار
او اعادة ضبط مصنع
او حتى تركيب روم وانا عندي روم للجهاز

نعم يكنك فعل ضبط مصبنع
او ما يسماء فرومات
من خلال الضغط علي البور و رفع الصوت +
عن الاهتزاز فك الباور وخليك ضغط علي زر رفع الصوت


او اذا عايذ تفلش الروم الجديد
ماهو نوع الملف العندك للروم
اذا كان APP عبر الكارد