الفلاشه موجود يا اخى من يحتاجها سوف يتم رفعها غدا




الفلاشه موجود يا اخى من يحتاجها سوف يتم رفعها غدا
"وَاللَّهُ فِي عَوْنِ الْعَبْدِ مَا كَانَ الْعَبْدُ فِي عَوْنِ أَخِيهِ".




الفلاشه موجود اخى وعليها فورى ومصارى وبى حتى بعد الفرمات
ولاكن فورى لا تعمل طباعه
"وَاللَّهُ فِي عَوْنِ الْعَبْدِ مَا كَانَ الْعَبْدُ فِي عَوْنِ أَخِيهِ".
لو سمجت ممكن حد يرفع الفلاشه ضروري


ممكن الفلاشه وشكرا
اين الفلاشة المقصودة فى هذا الموضوع
.gif)
.gif)
.gif)
شكرا على المعلومه
لَا إِلَهَ إِلَّا أَنْتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنْتُ مِنَ الظَّالِمِينَ
-------
للمزيد من الشروحات ..
يا اخى جربت طرق كتير حتى من ضمنها انى عملت من النسخ الاحطياطى ع الجهاز للتطبيقات وبعدين رجعت عملت استعاده وفتح معايا فورى لكن الطباعه مش شغاله وبعدين نزلت فيرجن اعلى لبرنامج فورى وجيت ادخل الحساب كتب لى تم تشغيل هذها الجهاز من قبل ومش عز يفتح الحساب ايه الحل ودى صوره من الرساله مرفقه


up
اين الفلاشه افادكم الله
برجاء رفعم الموضوع
وين الفلاشه



المفضلات