مشكلة n82 sbread عدم الاحساس بالشحن بالرغم من تغيير السوكت ومن سلامتة ولاكن نفس المشكلة هل الحل النهائى لها تغيير ال um انا عايز الاقى حل لان تاتى لى اجهزة n82 كتيرة بنفس المشكلة



مشكلة n82 sbread عدم الاحساس بالشحن بالرغم من تغيير السوكت ومن سلامتة ولاكن نفس المشكلة هل الحل النهائى لها تغيير ال um انا عايز الاقى حل لان تاتى لى اجهزة n82 كتيرة بنفس المشكلة
ضوابط المشاركة



رد مع اقتباس
المفضلات