اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة maero2014 مشاهدة المشاركة
ولا اى فيرجن راضى يفتح
جربها على جهاز كمبيوتر اخر لو اشتغلت غبر نسخة الويندوز
اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zakria higazy مشاهدة المشاركة
أفهم من كدة يا باش مهندس حمادة ان الواجهه الجديدة لا تدعم كتابة ايمى ؟!!!!
مين قال كدا يابوب انت بتطلع اشاعات ههههههه